ارتباط با آموزشگاه:

  • راه های اتباطی با آموزشگاه علمی برگزیدگان سرآمد از طریق مراجعه مستقیم، مراجعه به سایت، شماره تماس مستقیم، ارسال پیامک و دورنگار است.

ما هر روز کلی مطالب آموزشی جالب در صفحات اجتماعیمون قرار میدیم

درباره ما

روش کار و رویکرد موسسه

—با توجه به اهداف و ماموریت های موسسه در زمینه بسط عدالت و نصیب آموزشی برابر برای فرزندان ایران زمینه، موسسه از رویکرد مجازی برای دستیابی به اهداف خود در گسترده جغرافیایی کشور بهره برداری خواهد کرد.

دوره های مدرسه ای – آموزشگاهی: کلاس های تک درس و تقویتی، تیزهوشان، المپیادی ها، جشنواره های علمی مثل جابربن حیان و جوان خوارزمی، کنکور سراسری

—دوره های آموزش زبان خارجه: ویژه خردسالان، نوجوانان، بزرگسالان، کلاس های TOEFL,LELTS

—دوره های قرآنی: کلاس های روخوانی، روان خوانی، تجوید، تدبر، مفاهیم، حفظ تخصصی جز سی قران کریم (ویژه خردسالان-بزرگسالان)

—دوره های هنری: انواع سبک های نقاشی (ابرنگ، بوم رنگ) کلاژ، خطاطی، خوشنویسی، تصویرسازی، چاپ، عکاسی (در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته)

—دوره های موسیقی: کلاس های پیانو، تمبک، سنتور، ویولون، گیتار، آوازخوانی

—دوره های برنامه نویسی، کد نویسی و نرم افزار: کلاس ها در رده های مقدماتی و پیشرفته

—دوره های رباتیک: کلاس ها در سطوح مقدماتی و پیشرفته

—مهدکودک مجازی: ویژه سنین 3 الی 7 سال

—دوره های عمومی روانشناسی: کلاس های مهارت های زندگی، فرزند پروری، هوش، خلاقیت، فن بیان و ..

—دوره های عمومی برای کودکان و دانش آموزان: چرتکه، UCMASS، سودوکو، شطرنج، کاردستی و …

بخش آزمون: آزمون های پیشرفت تحصیلی، تیزهوشان، المپیاد، کنکور سراسری، TOEFL,IELTS

ساختار فعالیت موسسه علمی و آموزشی: شناسایی و تشکیل مراکز معین (دخترانه و پسرانه) در هر کدام از مناطق آموزشی (متشکل از سرگروه و کادر آموزشی)

سطوح و گستردگی مناطق آموزشی : تحت پوشش قرار دادن مناطق 740 گانه آموزشی در کشور

سطوح و گستردگی در سطح روستاهای کشور: تحت پوشش قرار دادن 23000 روستای بالای 50 خانوار در کشور

—تقویم آموزشی برای هر کدام از خدمات آموزشی که توسط موسسه ارایه می شود متفاوت است و بر حسب نوع کلاس ها طراحی و تدوین خواهد شد.

—لازم به ذکر است که متقاضیان استفاده از خدمات علمی و آموزشی موسسه ابتدا باید در سایت اقدام به پیش ثبت نام نمایند و در ادامه برنامه ریزی آموزشی بر اساس تقویم آموزشی تنظیم شده ارایه خواهد شد. 

—سطح اول: تبلیغات و جذب مخاطب در فضای مجازی

—سطح دوم: ادمین کلاس های مجازی و نظارت بر کیفیت آموزشی و ارایه گزارش

—سطح سوم: تولید محتوای مجازی و ارایه در سایت موسسه

—سطح چهارم: تدریس و آموزش مجازی

—کلیه افرادی که با موسسه فعالیت می نمایند می بایستی در سایت موسسه ثبت نام نموده و لینک شخصی خود را دریافت نمایند.

—ساز و کار همکاری با موسسه به این شکل است که لینک شخصی ارایه شده توسط موسسه در گروه های و کانال های مرتبط با هر فرد قرار می گیرد و بر حسب مخاطبانی که با آن لینک در موسسه ثبت نام می کنند و اقدام به خرید خدمات آموزشی می نمایند، درصدی طبق تعرفه برای آن فرد خاص منظور خواهد شد.

—البته این مورد برای تبلیغات و جذب مخاطب در فضای مجازی است و کسانی که در سایر سطوح با موسسه همکاری نمایند از مزایای آن بر طبق تعرفه مشخص شده برخورار خواهند شد.

—با توجه به رویکرد موسسه در ارایه خدمات آموزش مجازی در اقسا نقاط کشور، لذا همه افرد در هر شغل، تخصصی و جایگاهی که باشند می توانند به عنوان ادمین در سایت موسسه ثبت نام نموده و با گرفتن لینک اختصاصی، آن لینک را در گروه ها، کانال های مجازی قرار داده و با معرفی و تبلیغات خدمات علمی و آموزشی موسسه، اقدام به جذب مخاطب نموده و تعرفه خود را دریافت نمایند.

—در همین راستا، این امکان برای ادمین ها فراهم است که با مراجعه به سایت موسسه از تعداد خریدهای مرتبط با لینک خود آگاه شده و بر اساس آن از تعرفه های اقتصادی برخوردار شوند.  

—لذا همین قابلیت در سایت و فعالیت های موسسه می تواند امکان خوبی برای فعالیت های کارآفرینی در فضای مجازی برای اقشار مختلف جوانان و از جمله دانشجویان فراهم نماید.

ارتباط با ما

خوش حال میشیم باهاتون آشنا بشیم!

فرم تماس